peristiwa ketika solat terawih


asalamualaikum ,
hai blog ,SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM :)
hari ini kita berbaju kurung serba merah , HAHA . nampak kann gambar tu . omey kan ? okay-2 . gurau-2 ;)

 hari ni nak cerita pasal aku pergi solat terawih , muehheh :D
hari ini , kali kedua aku pergi solat terawih , sedangkan dah 6 hari kan kita semua berpuasa , HAHA , malas lah .hari kedua aku rasa lagi okay dari hari pertama , sebab apa? biasa lah budak -2 kan , dah lah kitorang punya tempat pakai tirai tutup tepi tu je , mak-mak nak duduk dalam air-cond yo .
okay , sambung balik tadi ,dah lah nak solat ni , lepas tu ada lah pulak budak lelaki ni , main cak-2 lak deh dgn den , mana nak khusyuk , sakit hati wei , =,="

lepas tu , kali ke-2 aku pergi , okay lah tak ramai dah kan , tapi yang tak khusyuk tu , aku tengah solat ni , boleh pulak budak-2 ni main lari-2 time den sembahyang , adouiyai . parah betul .
aku harap esok lebih baik daripada 2 hari yang aku datang ni , erghh -,-

#okay lah , nak cerita tu je , okay lah .
jangan lupa baca niat puasa and bangun sahur ye .
asalamualaikum :)