perasaan yang terpendam

asalamualaikum
hai blog , dah lama aku tak jenguk kan , tak tahu lah kenapa , aku rasa sejak ada twitter ni kot ,HAHA .
dah -dah tak payah dok bahan aku , aku cepuk karang , haa ? nak link jap eh .
https://twitter.com/MiraMOMOY nah , follow tau :*

erm sebenarya tak tahu nak tulis ape , takde idea lah =,="
cerita jela kan , okay-2
aku nak cerita , yang aku ada suka seseorang , dia kawan abang aku , dan aku memang rapat dengan dia , aku tak tahu sejak bila aku mula suka dekat dia ,tapi aku rasa time aku aku ada update kat FB pasal "aku suka kau " time tu dia pon tergedik -2 komen kat status aku , kalau komen biasa-2 takpe lah jugak , ni yang luar biasa , HAHA ,
nak tengok komen tu , jap eh :)

 ni lah dia , korang bayangkan perasaan korang kalau ada lelaki komen macam
ni kat korang ,

yang ni jugak , erghh . HAHA

lepas tu , aku update lah lagi , sebab aku geram dengan epoi , dia bantai memekak -2 , asyik syamir-2 dia panggil , last kali aku yang kena , sakai . ni , lah akibat ehh 




dan akhirnya , kawan -2 abg aku bahan aku , memang bagus -,-"

okay lupakan hal atas , 
sekarang jarang jumpa dia , sebab dia belajar kan ,lepas tu kat skola adalah muka macam iras-2 macam syamir , senyum dia pon , last -2 terus minat kat budak tu pulak .
kalau kat skola , kalau nampak dia , mesti aku pandang je , # gatai tak HAHA .

#kalau aku rindu kat syamir , aku pandang lah budak tu , HAHA . 
Okay lah , penat dah menulis , 
selamat berpuasa kepada semua umat islam , jangan ponteng -2 eh =)
asalamualaikum