sayang korang :)


asalamualaikum dah haii saudara saudari :)

okayy nampak gambar kat atas ni . aku sayang dan rindu doh dengan dorang .susah sangat -2 nak jumpa macam dulu . selalu jumpa pon ika dengan nuar tu pon kalau balik kampung . huh !

okayy kita ceritakan eh pasal dorang
1. epoii - lurus bendul dan dia abang den. dia baik bai walaupon agak menjengkelkan dan selalu cari pasal dgn aku . grr !
2.nua - yaa , dia baik dengan aku . dan menjadi dokter cinta kpd yang bercinta sekarang haha
3.syawal - okay ni abg hensem haha .dia anak yang baik . suka tolong orang :)
4.ika - hee ni lah yang den paling sayang . hee den paling rapat dgn dia . sayang kau . muah sikit :*
5.ecat / ghosat - haha ni pakwe ika . walaupon bukan sedara tapi kitorang semua rapat dengan dia .
6.kaknor/ieda dan kucai - yeahh ni akak paling tua dan adik lelaki paling muda . sekarang jarang jumpa dorang . rindu sangat-2 :(
yang tengah-2 tuh gambar aku dgn epoi . tau tak comel macam korang .

okayy . ikhlas dari hati aku cakap kan aku rindu korang sangat-2 muahh :*