aku mintak maaf


asalamualaikum , hai blog . hari ini kita nak luahkan perasaan kita sikit .
urm . ni pasal kawan kita yang dulu sangat rapat tapi sekarang dah tak . hanya sebab masalah salah faham sikit je , tapi tak tau lah . kenapa dia ambik serius ar pasal tu .

wei ko tahu tak , aku bukan tak nak tau tegur ko , aku nak sangat . tapi aku malu lah . kalau jumpa depan mata pun , ko buat macam tak kenal je dengan aku .
aku ingat lagi , ko selalu ajak aku main sama-sama .kalau petang , kita selalu ambik buah kelapa pak cik tu . lepas tu , kita minum dekat rumah ko . lepas tu , kalau ko boring . ko mesti datang rumah aku ajak lepak , takpon main carrom kan . haha

ko selalu ambik berat pasal kawan - kawan ko kan . kau tak kesah pon kalau orang ejek ko ke sebab ko selalu luangkan masa ko dengan aku . kalau hari sabtu pulak . kita mesti pergi pasar malam dekat rembau tu . aku , engkau , iwan , dengan epoi . aku tak dapat lupakan kot pengalaman tu semua .

tapi hanya sebab broadband je . ko dah tak tegur aku sampai sekarang , sedih sangat weh :/
aku gurau je kot pasal tu . yang ko ambik serius kenapa .
nasib baik aku dengan iwan ok . tapi sama je kalau kau takde . aku harap ko maafkan aku , kalau aku ada buat salah dengan ko .
aku harap ko tahu ACAP .
aku nak kita 4 orang kawan baik sampai bila-bila . Amin .

okay lah , sampai sini je mira nak cerita .
asalamualaikum :)